Wednesday, December 9, 2009

encik mokhtar

aku teringat lagi pengalaman polipd...
maybe nua pernah tanye aku nape aku x tulis psl polipd..
baik aku mmg ade pernah tulis..
kali ni aku tulis lagi memandangkan hari ini, smlm dan kelmarin aku lpk ngan jaha berborak kembali pasal polipd mengimbau kenangan tu...
kami bukan kembar tapi mungkin hampir seiras...
encik mokhtar lecturer polipd yang baik hatinya..
dikatakan seiras ngan aku..
smpi bdk2 pggl aku adik encik mokhtar....
smpi encik asri pon selalu tergelak bila selilsih ngan aku...
nak salahkan bdk2 pon x leh sbb aku tau itu hanya usikan manja dr mereka...
lagipon gmbr encik mokhtar kat atas batu time muda2 tu mmg mcm muka aku (aku pon ngaku sndr)
tp aku xde la jambang mcm encik mokhtar...
sbb aku kene la beza sket ngan dia...
klu sm lagi la teruk aku kene bahan...
yang encik mokhtar pon kdg2 malu2 lak nak ckp ngan aku apehal....
wat bodo sudah ngan 'gosip' liar diaorg tu..
aku tau aku mmg kalis gosip.....
sbb tu aku wat derk je ngan panggilan 'mokhtar' oleh bdk2 ni...

No comments:

Post a Comment

Followers