Tuesday, December 1, 2009

perempuan....

selama ni aku pernah keluar dgn beberapa perempuan..
sebagai kawan atau sekadar teman....
malang nyer sejak dari 'saat' itu aku xpernah rasa gembira...
keluar dengan mereka....
apabila aku pulang aku akan rasa biase2 sahaja...
xde sorang pon yg dpt memuaskan hati aku...
walaupon ade sorang dua yang masih lagi bg aku rasa gembira....
selama ni aku lebih gembira keluar dengan kawan2 lelaki..
sebab bila dengan perempuan aku mula rasa aku 'terkongkong'
aku dah terlampau lama tutup pintu hati aku ni...
hingga aku x biasa dah nak ajak pompuan lepak2 or g tgk wayang....
aku suka tgk pompuan cantik walaupon tidak mendekati mereka...
tapi adakah pompuan cantik suka tgk aku...?

2 comments:

  1. hehehe..tergelak akak baca posting burungmurai kali ni..sebenarnya dunia perempuan, yang paling indah bagi mereka bila duduk bersembang dan bertukar-tukar cerita yang membabitkan luahan perasaan. dan yang paling best bila boleh berkata itu ini memaklumkan tentang seseorang yang tidak disukai atau dibenci (mengutuk ler tu).

    Kalau keluar dengan perempuan bersedialah mendengar perkara-perkara yang remeh dan sebenarnya kecil di hujung kuku.

    Akak spesis yang tak suka keluar dengan kaum sendiri. Ramai kawan lelaki dari perempuan. Sebabnya bersama lelaki, minda akan lebih terbuka dan rasional. Itu kenyataan. Tetapi lelaki dalam bercinta, fail!

    ReplyDelete
  2. ni la komen paling panjang dlm blog nih...

    hehehe.....

    saya dah lama x teruja kuar ngan pompuan kak....

    segala yang akak tulis kat sini pernah saya lalui...

    :)

    harap nyer suatu hari nanti ada la yang boleh wat saya teruja...

    ReplyDelete

Followers