Friday, January 1, 2010

selamat tahun baru 2010

akukah sahak?



petang tadi aku ronda2 ke pasar malam kat kuala sungai...
mcm biasa la klu aku blk kg ni..
transport aku adalah moto honda c70 yang gear nyer smpi 3 tu je...
dengan angin sepoi2 bahasa....
xde maknanyer aku nak bwk moto laju2...
mmg potong stim la klu mcm tu.....
tgh aku bawak moto menuju ke pasar malam...
aku terpandang satu panorama...
alangkah indahnyer...
sawah padi yang terbentang luas....
pergh memang gle babeng....
secara tak semena-mena aku terasa seperti...
aku hidup dalam blues (seperti tajuk citer dalam majalah ujang - klu korang ingat la)

5 comments:

  1. hmm...masih tidak dapat melupakan si dia?serasanya kosong jiwa burung murai kerana dia..bagaimana kisahnya kini..maksud akak tentang puisi yang pernah burung murai bagi hari tu?

    ReplyDelete
  2. peh, idup dlm blues yg xtahan tu
    hehe..

    ReplyDelete
  3. nyawa kita selalulah di barukan...

    ReplyDelete
  4. ccz : kisahnye masih lagi xde kesudahan
    kak...
    nasib orang pemalu...
    hehehe...

    ahmad fais : bukan selalu hidup dalam blues...
    sekali skala layan juge...

    nyawa baru : bolehkah nyawa dibarukan?

    ReplyDelete
  5. mahu melupakan segala adalah cabaran yg paling genting....

    ReplyDelete

Followers