Saturday, January 23, 2010

ali khan masri...

sempena kepulangan jaha ke pahang pada hari ini aku teringat sekali lagi kepada kisah2 di poli dahulu.
zaman blaja yg penuh keriangan....
zaman semester akhir di poli...
kene wat projek akhir....
maka aku yg group ngan faad, rembau, cinan and gg mmg group yg sempoi...
di kala memilih penyelia projek sudah menjadi masalah...
kene tunujk pointer dulu baru la boleh diterima....
nasib baik ktorg boleh tahan bijak semuanya (bodek dr sndr)
maka kami meneruskan projek diselia oleh mr khor siew loon...
yg paling best adalah masa ktorg sedang erajinkan dr nak jumpe mr khor...
ttb terserempak pula dengan ali khan masri (ketua jabatan)
sekali suma kene sound kononnya ktorg ni terlampau gengster....
jln rmi2 ckp kuat2 seolah-lah bising sangat la ktorg nih...
xpsl2 kene tulis nama sbb wat kesalahan disiplin kononnya...
klu aku tau nak kene sound baik aku xpyh berlakon baik dpn ali khan...
damn....
smpi hari ni aku xleh lupe mcm mana ali khan senyum kambing mcm puas dpt tangkap org wat salah....

1 comment:

Followers