Monday, January 11, 2010

juara lagu...

aku pon xtau kenapa org menang je selalu gigit hadiah...


akhirnya kemenangan berpihak kepada aizat yang membawa lagu pergi..
mmg layan lagu dia...
walaupun sbnrnye aku dok sokong faizal tahir (FT)...
aku dok namapak keperitan FT nak bwk lagu tu...
memandangkan keadaan kesihatan dia skang yg agak membimbangkan...
rilek2 ni pendapat peribadi aku je...
wlu mcm mana pon aku puas hati la ngan majlis semalam yg boleh dikatakan sbg pembuka arena muzik tahun 2010...
pergh aku mcm pengulas dunia hiburan pulak...
padahal tak sebenarnya...
bagi pembaca booduckbabsale...
minta maaf adanya kerana minggu lepas x dpt nak publish bab baru...
hari rabu adalah hari pendaftaran semester baru...
insyaAllah segalanya-galanya akan berjalan seperti biase selepas ini...
dalam korang dok baca post baru ni boleh la jugak layan lagu baru FT kat playlist tu...

2 comments:

  1. Macam mana pengadil buat keputusan ye..sebab yang ccz sokong tak menang..

    ReplyDelete
  2. xtau la pengadil buat keputusan mcm mana...
    keutusan tahun ni x leh dijangka...
    anyway...
    akak sokong lagu sape?
    hehehe....

    ReplyDelete

Followers