Monday, February 1, 2010

lecturer CATIA

aku dan para pelajar semester akhir ijazah kejuruteraan mekanikal...


mood masih belom baik kerana pasukan kegemaran kalah secara membabi buta semalam...
ayat di atas adalah utk cover line aku yg ingin maki hamun kat sini...
baik redakan balik perasaan aku...
aku nak kasi satu story kat sini...
betapa selama ni aku x percaya kepada warga pendidik kini...
sbb bagi aku mereka hanya menjadi kan bidang pendidikan ni sbg kerjaya...
bkn tanggungjawab mereka...
sehinggalah hari jumaat lepas....
seorang pensyarah bernama pn nazlin hani..
yg aku masuk klas dia hanyalah 5 drpd 14 klas dia pada semester 2 aku di UNISEL....
menegur aku dgn menyebut betul nama aku....
aku mmg terkejut badak la....
x sangka sbnrnye masih ade mereka2 yg mengambil brt akan pelajar...
wlupon aku bkn kalangan mereka yg hot...
tp aku dikenali jua oleh lecturer yg xrapat ngan aku.....
whut da F sharp?
Jumaat yg ade hikmahnye....
kini aku percaya warga pendidik masih wujud lagi diatas muka bumi...

No comments:

Post a Comment

Followers