Monday, February 15, 2010

hari pendaftaran poli...

hari itu aku mmg xtau ape2..
pertama kali aku wat suma sndr...
dr ppendaftaran kat dewan besar smpi la ppendaftaran kat hostel...
suma nye diuruskan sndr oleh aku..
pada permulaannya aku mmg xmau masuk poli...
pada pemikiran SEMESTARIAN, ktorg xspttnya masuk poli...
paling last klu xdpt ipta masuk la uitm...
itu pemikiran yg awal...
tp aku redah jugak...
sbb bkn ade byk pilihan pon....
drppd msk ipts baik amik dip kat poli dulu...
mmg kat poli byk skill yg aku blaja...
semakin lama aku menerima tempat aku telah di takdirkan di situ...
dan setiap semester pada hari pendaftaran poli....
aku kan memakai baju yang sama dengan hari pertama dahulu...
baju yg bertulis dalam bahasa jepun, go the distance (klu x slpp aku)...
betapa seronoknya hari pendaftaran poli......

No comments:

Post a Comment

Followers