Saturday, November 7, 2009

potong saga

macam biase la...
klu lepak ngan khalil x sah la klu blk awl...
kul 3 pagi gak gerak dr keramat...
berhadapan ngan road blok adalah ujian pertama aku...
nasib baik aku xlanggar lampu merah kat bawah mrr2 tuh...
kemudian aku nampak rmi pulak bapak polisi kat depan umah kerol (ini ujian kedua)
nak amik duit punye pasal kul 3 pon aku redah...
rupa2 nya mat rempit punye hal...
aku selamba je la jln tanpa pk ape2...
aku xde slh nak takut ape...
aku blk bb ngan hati yang agak biase memandangkan aku dah biase drive tgh mlm sorang2...
laju tu xde la laju sgt aku bwk..
bmw ngan merce xdpt gak aku nak potong....
ttb nak smpi sg buloh ade la satu keta camry kat belah kiri aku beserta keta saga kat belah kanan aku laju gle babeng...
aku terkesima jap bila 2 2 ni nak himpit aku...
aku slow kan keta amik langkah yang selamat...
dan memang selamat pon sbb keta saga yg poyo2 bwk laju td melanggar keta honda kat depan mata aku (ujian ketiga)
biol la jugak keta saga tu sbb aku mmg nampak dia x tekan brek langsung...
naisb baik br eksiden...
aku seperti biasa menyelit kat tgh2 antara keta2yg eksiden tu untuk blk umah sewa aku nih..
drpd aku berenti menambah jem baik aku blk wlupon lutut ade sket ketar la tgk kejadian bangang tu...
akibatnyer aku blk umah sewa dlm keadaan yg berhati2 dan xde mood nak melalak dlm keta...
hampeh punyer potong saga...

No comments:

Post a Comment

Followers