Sunday, November 1, 2009

pelat...

dulu aku takut nak sebut huruf ni...

aku bermood kurang selesa pada ketika ini...
terasa nak update jugak la menatang nih setelah bape lame x update...
kisah aku tentang siapa aku...
sejak kecik aku mmg seorang yg pelat sebenarnya...
huruf R la yg aku plg pelat...
semasa kat skool aku amat la pyh nak memulakan sesi memperkenalkan diri...
sebab nama aku ade huruf R...
kdg2 aku kene la gelak ngan bdk2 yg ternanti-nanti aku menyebut nama sndr ngan susah payah...
dr form 1 smpi form 5 prob nyer tetap sama...
tp aku mendapat peluang memperbaiki pelat aku...
apabila lagu intifada nyanyian Rabbani buat aku jd hampir sempurna dari segi sebutan huruf R wlupon ade kantoi2 gak...
baru2 ni mujib lak tegur aku...
ko kantoi R ek...
ceh penat aku dok cover kantoi gak...
xsangka lak dia sedar akan kelemahan aku nih...
tanpa segan silu aku ngaku je la....
kerana setiap manusia tu ade ketaksempurnaanya....

2 comments:

  1. hahhah..dulu aku pn mengalami masalah yg sme! dr kecik smpi drjah 2..huruf R la yg paling nympah aku nk sebut. tapi mse drjah 2..ada ustazah yg praktikal kt skolah rendah aku, dia suggest sape2 yg pelat R, balik umah nnt, amik baldi..masukkan kt kepala lps tu..sebut..rrrrrrrrr.....byk2 kali. aku pn try la..tp aku xpki baldi..aku pki besen mak aku basuh baju tu. hari2 aku buat bnda yg sme. dan akhirnye..hasil dr sikap aku yg harus mendapat pujian tu..aku pn boleh sebut R dengan bangga nye skang ni...ehhehheh..

    ReplyDelete
  2. tahniah ye...

    nasib kite sama....

    hehe...

    ReplyDelete

Followers