Saturday, November 21, 2009

lesen moto

aku br je blk dr majlis jemaah tabligh..
saje je join tgk suasana..
sekurang-kurangnyer ade gak la ilmu yg aku amik...
wlupun aku rasa cuma sekadar dpt berkenalan ngan kwn2 baru...
tutup kisah tabligh...
bkk kisah lama...
kenapa aku xde lesen motor....
smpi hr ni ble aku mntk nak wat lesen moto ngan big boss...
dia akan wat2 muka setuju..
padahal dlm hati bkn nyer dia bagi pon....
aku tau tu...
suma nyer berpunca masa aku mula2 blaja naik moto dulu la...
memeang x susah nak balance sbb mcm naik beskal je..
yg prob nyer sbb nak main gear...
C70 ade 3 gear je beb (naik moto ni mmg terasa mcm dlm komik aku dalam blues)
kerana x mahir nak main gear beserta nak mebalance moto yg agak berat berbanding beskal...
aku pon dgn x bersalahnye langgar pasu makcik aman ntha kat kampung aku...
lebih malang apabila aku bwk si mat (sepupu aku)
kantoi la aku dgn insiden malang tersebut..
smpi hr ni big boss x caye aku bwk moto...
hampeh jugak la...

No comments:

Post a Comment

Followers