Sunday, August 1, 2010

praktikal

sekian lama tidak menulis..
hr ni aku curi asa sket menulis....
janjiku booduckbabsale akan bersambung kembali (pasti org marahaku xupdate nih)
ayat2 di atas tu seakan janji2 yg susah utk ditepati...
btl la kata org...
dah keje mmg lain ngan life sbg student...
beb aku lom keje ag..
br praktikal...
tp tanggungjawab aku dah seakan aku bekerja....
berat?
mmg berat tanggungjawab itu...
tp aku kene teruskan jgak...
itu janji aku...
smlm aku dpt jugak la bercuti (pertama kali cuti sabtu)
maka aku amik kesempatan lpk ngn khalil (sorry boy lain minggu kt lpk plak)
lama xjumpe wlupon tmpt keje dkt gle babeng...
maka aku mula mengenali alam yg lebih penuh pancaroba....
aku kene blaja bhg kan pulak masa aku ngan lebih baik pasni..
kali ni praktikal yg lebih mencabar berbanding ms kat JKR dulu.....

No comments:

Post a Comment

Followers