Tuesday, July 13, 2010

datang dan pergi


masing2 pose macho kat tingkat 37 iaitu level teratas sekali menara perak
(mujib xde sbb dia tukang amik gmbr)


skang minggu ke3 training...
tggl aku sorang je yg training kat opis THT tu...
nsb baik aku xkerja mcm mendut biana2an tuh....
hr2 keje aku dok panjat tangga naik level atas dok buat deffect....
kurus tu xtentu lagi sbb lps memanjat aku g turung level bwh pulak mnm air (free tau)
maka impian mendiet adalah ilusi semata-mata...
aku buat post ni sekadar nak mereport ape aku membuat....
dan post ini aku tujukan khas kpd zaki yg telah menamatkan training dia kat jln perak ni...
senang2 nnt aku ajak abg uci melawat ko ye zaki...



ye la mujib aku letak gmbr ko skali (nak touching la tu)

akhir kata - pndi zaki edit gmbr ye....
isk byk btl aku story psl zaki ni (nnt aku kasi abg uci tgk gmbr ni)

2 comments:

Followers