Tuesday, August 3, 2010

berniagalah kamu - tp bukan aku

panjang balasan nye.. tp aku xheran pon....

status fb aku stop it la !!!!
apesal la 'kaum' korang ni asyik mengacau aku je....
<---- hati panas membara


aku pada ketika itu dah kate xnak...
mengapa la dipaksa-paksa lagi aku menerima pelawaan mereka...
suatu masa dahulu mereka pernah mempelaw aku..
pelbagai taktik...
maalangnya masih xberjaya..
antara ramai2 aku hormat kat aida sbb smpi hr ni ktorg okay...
wupon aku menolak setelah beberapa kali diajak...
ajak cara baik aku tolak cara baik jugak....
tp klu dah cara xbaik....
aku mmg hangin satu bdn...
aku mtk maaf pada mereka yg menjadi ahli MLM ni...
aku mls nak mengata kat sini kerana selama ni aku menahan dr dlm shj...
xperlu diheboh2...
tetpi hr ni aku rs ptt aku menjelaskan agar mereka faham...
aku xnak...
aku xnak...
aku xnak...
aku xnak...
aku xnak...
aku xnak...
aku xnak...
dan gmbr yg aku print screen diatas adalah hasil balas mereka yg xberjaya memujuk aku...
kata nak wat 'bisnes'
br kene sket dah melantun mcm tu...
xtahan dugaan btl...
ini mcm jgn la berangan jd bisnesman...
makcik jual nasik lemak lagi tabah tau...
kwn2 yg buat MLM tu jgn la terasa hati ye..
jgn la amik ht atas perbuatan aku ni...
klu xnak merasa hangin satu badan...
xpyh la ajak aku buat apa2...
buang masa...

2 comments:

  1. rilek2...benda2 lagha ni mmg kena byk sabor..keh3..

    ReplyDelete
  2. rilek sgt dah ni...
    ayat2 diatas suma sopan belake~~~.
    auwww~~
    hahaha

    ReplyDelete

Followers