Tuesday, September 14, 2010

hindustan he....

nmpk poster cntk je kan.... skali cerita dia.....


ms kecik2 dulu diaorg pggl sapa yg ske menangis ni sebagai mat leleh....
aku jenis tabah beb...
xmain la leleh2 ni....
tp ini ade satu pengakuan aku nak buat....
antara banyak2 citer hindustan.....
ade beberapa yg buat aku leleh beb (tgh cover muka)
citer ape?
ni yg aku nak bgtau...
ade 2 citer plg memberi kesan la kat jiwa aku (bkn jiwang)

1.kabhi kushi kabhi gham
pergh citer ni plg aku xbleh blah...
ms 1st time tgk aku tgk kat tv3...
adik aku ade skali tgk citer ni ms tu....
punyer la leleh aku tgk tp kene cover...
bygkan sebelah mata berair...
sebelah lagi cool...
xtau la sape leh buat mcm tu....
tp 2nd time aku tgk mmg aku all out la...
ini la cerita kekeluargaan yg btl2 menusuk di hati...

2. kal ho na ho
citer ni aagak jiwang..
tp aku pon xtau la..
nle aku tgk mamat hindustan tu berlakon ye ye nak kasi awek dia kat org aku jd.....
huuuuaaaaaaaaaaaa leleh la jugak...
warna warni cerita ni mmg sekali lagi buat aku kalah kepada ego aku sbg lelaki macho nak mampos (kononnya)

so korang dah tau aku leleh kerana ape kan...
jgn la pulak psg citer ni...
nnt aku terleleh korang pulak yg geli.....

No comments:

Post a Comment

Followers