Wednesday, February 4, 2009

sukan untuk semua..


aku memang xde bakat main game ni..
cuma aku ade kesemapatan bermain sejak dari zaman poli dahulu lagi.
pada permulaan mmg aku sayur2an la..
jadi bdk belasahan je..
kemudian aku berenti main sbb fed up gle main kene belasah je...
aku pon memerhatikan orang bermain sehingggalah suat malam sema bdk umah aku dibelasah oleh seorg mamat yang belagak gle...
pns jugak la ble si mamat tu muka poyo...
aku org terakhir yang main mlm tu...
bertarung dengan mamat berlagak yg bkn bdk umah ktorg...
terkejut dengan minat aku untk bermain dengan beliau.
beliau seraya menerima ajakan aku dengan pndgn sinis konon nya aku bakal menjadi mangsa belasahan beliau juga...
dan kemenangan mmg dijangka sbb aku yg menjadi pembelasah beliau..
dengan kesudahan akhir 7-5...
puas kerana dapat aku membalas dendam kesumat keseua bdk umah aku...
kerana itulah kali pertama aku bermain semula setelah aku bersara seketika...
kini aku bermain jga cuma jarang2 sbb aku bukan lah pemain pujaan yang dpt memberi saingan kepada rakan2 aku yg mmg peminat setia game ini...
cuma aku kini kembali bersara seketika 'semula' kerana kali terakhir aku dapat juga menewaskan jaguh dikalangan bdk umah aku...
jangan kecewa kerana satu hari aku akan meluangkan juga masa untuk bersama-sama menikmati keseronokan winning eleven dan pes yang silih berganti sirinya....

5 comments:

  1. ko menang nasib je la
    time tu aku injured
    hahahaha
    jom la fight lg sekali lg
    klu brani la

    ReplyDelete
  2. injured otak..?

    injured hati...?

    hoho...

    ReplyDelete
  3. ko ade gelecek wakil bola unisel x?haha

    ReplyDelete
  4. wakil unisel tuh pnh kene gelecek x..?

    ReplyDelete

Followers