Sunday, February 8, 2009

si degil dan si kaki report..

perarakan merdeka sabah...

gurl day out..?



tajuk ni bkn untuk mengata sape2...
sekadar suka2 sahaja aku tarok...
aku skang jarang sgt dpt jumpe adik2 aku...
yg no 2 lagi arr la ssh nyer nak jumpe.......
dlm mimpi leh la kot.....
nak jumpe kene bli tiket g mesir dulu....
hakikatnya aku syg kat adk2 aku...
wlupon semenjak dua menjak nih kami x la rapat sgt...
maybe kerana jarak yg memisahkan kami....
aku x pnh ckp mcm nih kat diaorg....
cuma aku terpanggil untuk mengambil berat akan mereka...
aku bukan abang yang terbaik cuma aku berharap dapat jd abang yang baik....
wlupon ade adik yg degil dan sorang lagi xleh smpn rahsia...
aku bersyukuyr dpt adk mcm diaorg....
sekurang2nya xde la pening pale aku nak lyn perangai diaorg....

2 comments:

  1. hai abg ipar..ha3
    emm...penyayg ek murai ni...
    xpe adik2 kt uma babu ni akn temankan abg slalu spy xksunyian...huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    umah babu suma gatal2 belaka...

    ReplyDelete

Followers