Tuesday, October 16, 2018

Ironi

1st terlalu banyak ke ironi an yg aku perasan kebelakangan ni.

Whutdaheck?

Hidup umpama roda kan? Tapi korang tau ke bila putarannya kembali ke asal? Ajaibnya aturan putaran roda tu.

Okay intro panjang bukan nak citer ironi tu pon. Setelah sekian lama aku xbukak sejenis lagi media social yg wujud kat alam maya ni. Maka aku pon belek2 lah ape yg aku karutkan selama ni selain kat sini. Kat situ pon mcm bat cave aku. Still a great hiding place. So aku terperasan aku ade menulis tentang mimpi. Mimpi yg jadi kenyataan. Damn. Setiap kali bermimpi kemudian perkara tu berlaku. Bukan setakat baru2 ni yg aku story ke nini. Tp dahulu kala pon pernah terjadi? Cuma petanda tu datang bukan kita tahu pon. Kalau jadi makna petanda lah. Kalau xjadi bukan lah petanda apa2 pon. Kalau suma tu petanda bila pulak masa gadis yg pernah aku termimpi nak jadi terjumpa plak..? Yg tu masih kekal misteri.

Kaylah kalau rasa post ni karut maka anggap sajalah ia still karut. Daaaa..

No comments:

Post a Comment

Followers