Monday, October 29, 2018

Impian

Dalam hidup aku ni ade mcm2 impian..
Ade yg dah capai & ade yg masih dalam perjalanan yg telah direncanakan utk aku..
So kali ni aku cuma nak story psl impian aku dalam dunia kesenian ni..
Aku mula2 dulu rasa mustahil nye lah nak blaja gitar..
Tp bila aku mengajaibkan diri aku bila 2 minggu dapat blaja pegang chord..
So satu impian aku dah tercapai..
Cuma nak kene improve lah..
Kemudian aku rasa main viola pon menarik..
Skang sku tgh usha2 mcm mana nak blaja alat muzik bertali yg satu lg nih..
Ketiga turntable..
Nak jd mr deejay kot..
Tp menatang tu lah aku nak blaja jugak..
Last skali, impian terbesar aku, bermain percussion dgn steve hasan thontorn (betul kot eja nama dia)
Lama xmain percussion..
Conga, bongo, tamborine, shaker,
Bawak lah even yanki pon aku rs boleh show off lg...





Cuma impian yg satu ni je susah..
Impian 'cawangan2' baru je..

1 comment:

Followers