Wednesday, January 12, 2011

selamat kembali..

selamat tahun baru 2011...
terlambat?
maaf semua...
lama sungguh malah rs rindu sekali ingin menaip...
menulis blog yg dahulu jd satu kemestian kini amat sukar untuk dilaksanakan...
ayat bahasa melayu skema?
biarlah...
ini blog aku dan aku berhak menulis begitu....
mlm ini aku telingaku didendangkan beberapa lagu buat peneman di kala sunyi...
aku kini memang telah diculik...
diculik oleh masa yg mencemburui kita berdampingan disini..
tugasan baru aku di syarikat baru memang mencabar hingga kadang2 aku merindui zaman blaja...
betul lah org kate....
blaja tu best...
tp inilah hidup...
kene teruskan demi cita2 yg dah aku tanam sejak aku smbg blaja dulu....
aku akan terus menulis disini....
jangan ingat aku sudah berhenti...
yg pasti...
aku akan kembali lagi......

No comments:

Post a Comment

Followers