Thursday, January 13, 2011

r.a.s.a

mengantuk....
tp aku nak tulis gak...
owh nada2 gedik dah mula kedengaran...
adakah kerana aku rindu dunia blog?
jawapannya ya...
ketika aku membuka bb aku pasti aku akan buka burungmurai.....
kerana aku rindu menatap tempat aku bermanja...
tempat aku melepaskan geram aku...
tempat yg menjadi saksi segala macam perasaan aku...
tak kira jantina, umur mahupon bangsa....
suma aku bedal...
aku memang xde topik khas ketika ini...
sebab aku lebih cenderung untuk menulis tentang rasa...
rasa aku.... mungkin rasa kamu... atau rasa kita semua....
kita suma punya rasa...
jadi berkongsi rasa xsalah selagi rasa itu berlandaskan kepada paksi yg benar....
rasa rasa rasa...
mungkinj ketika ini aku sedang makan...
sbb tu aku rajin sgt tulis pasal rasa ni....
ahaks...

No comments:

Post a Comment

Followers