Thursday, June 24, 2010

demam oh demam

aku terselit mcm ni la kot nnt ms praktikal....

rata2 aku bkk facebook masing2 tulis status...
tekak sakit la, badan mengigil la...
itu tanda2 demam melanda tubuh badan la tu...
aku pon xterkecuali..
berjangkit gak kot (kat fb boleh kasi jangkit ke?)
betapa aku x suke demam sampai hr ni masih ada sisa2 skt etrsebut..
tekak aku bkn main perit lagi ni...
td pon aku jwb call mcm mana org boleh phm aku ckp pon aku xtau..
mmg dahsyat jugak mereka tuh....
aku berharap menjelang minggu dpn aku akan kembali sembuh dan cergas seperti sediakala....
aku nak start praktikal dah..
jadi mendut bina2an....
boleh la tuh.....
drpd x jd ape2.....

3 comments:

  1. betol...
    bek jd sumtin dr xjd pape...
    btw gudlux...

    ReplyDelete
  2. senandung malam : thanks yea... nnt bgnn tu dah siap boleh la sy post disini....

    ju asu ra : aku dah hampi sembuh kerana menelan panadol dengan bergya... hehehe

    ReplyDelete

Followers