Sunday, March 28, 2010

perempuan senget....

aduh comel betul la kecik2 mcm ni pillow talk mengumat org.. hahaha... bukan aku ye...


paling aku pantang la apabila pasangan perempuan meninggalkan lelaki..
terjadi kepaa siapa?
hanya sesiapa itu la yg tahu...
baru sahaja berlaku...
mmg menyakitkan hati, bukan sahaja mmbr aku, malah aku...
kisah teman serumah..
aku xpeduli la aku tulis psl dia kat blog aku..
biar la glamer sket kan...
klu tulis kat whutdaheck kang menangis pulak kene ayat aku yg tajam tuh...
baik aku tulis serba ringkas kat sini je...
minggu lps minggu yg panas, pening, kejam dan segala yg membuatkan dia muram (mmbr aku la)
oleh kerana telah menjadi pantang aku, maka aku juga antara yg berapi-api mcm megi kari berapi...
dan segala mcm kecaman, gosip ltorg luahkan ketika sesi mesyuarat ahli rumah...
pillowtalk?
ade la sket2....
so kepada minah super duper xseter tuh, tutp la kisah ko ngan kwn aku nih..
klu ko mengada-ngada dg umah aku ketika ko menyusahkan diri ko..
aku halau ko xkisah la pki ape pon...
lelaki pon ade prsn beb...
bkn prsn ko je nak kene jg.....

2 comments:

  1. hurm... 1 hari pompuan 2 akan sedar bek lelaki or perempuan sm jer.... n time will heal it.. trust me.

    ReplyDelete
  2. biarkan mereka...
    ms la jd penentu...
    itu suma alasan zaman berzaman....
    hohoho

    ReplyDelete

Followers