Wednesday, March 31, 2010

makhluk tindih2

byg kan korang tdo kene tindih mcm nih..


ini pengalaman yg pelik bagi sesetengah org..
mungkin menyeramkan dan mungkin juga menyeronokkan...
nak mula ckp besar la nih..
tp serius...
inilah apa yg aku rasa....
apabila org2 bercerita tentang rs seram ditindih makhluk halus...
aku pulak mula rs ade sedikit seronok...
kenapa?
sebab bila 'dia' dtg aku mesti boleh tdo nyenyak punya...
mcm mana aku rs kehadiran dia?
sng je..
bila keseraman yg x semena-mena mula menyelubungi aku..
aku tau la dia dah dkt...
org kate klu kene tindih nnt badan kaku x leh gerak..
mmg betul pon..
kerana nak melawan 'dia' bdn akan jd penat nnt...
dan akibatnya boleh la tdo lena..
aku klu pyh nak tdo je kdg2 mcm mntk 'dia' dtg...
supaya aku lps tu boelh la terlena dgn nyamannya..
spe kate aku xtakot..
mula2 dulu takot la..
lama2 dah tau mcm mana..
boleh la handle...
cuma nasihat aku...
don't try this at home ye....
klu brani betul boleh la mencuba.....

4 comments:

  1. hoh! aku pernah kena...kebas satu badan...

    ReplyDelete
  2. Aku penah kena tindih. Aku dendam habis kt dia. Kali ni kalau dia datang lagi aku pulak tindih dia. Sekarang dia susah nk datang pasal Bismillah 21 kali jadi amalan.

    ReplyDelete
  3. kejora : keras je xleh nak gerak2 kan? hehehe

    tamingsari : kite boleh tindih dia ke? hahahaha klu diaorg kene tinih mcm mana la prsn diaorg kan?

    ReplyDelete
  4. Jin mangkok halusni memang hobi dia menindih. Yg jantan tindih perempuan dan jenis betina tindih lelaki. Kalau kena tindih lama2,badan tak bergerak dan rasa kebas itu tanda tekanan darah sudah rendah. Kalau berlarutan tindihannya boleh memudaratkan badan kita.Kalau dia minat kt kita dia akan tindih lagi dihari lain.Kita kata kena tindih,sebenarnya dia sedang
    mencabul kita. Nak percaya boleh,tak caya lagi baik.

    ReplyDelete

Followers