Saturday, September 29, 2018

Buzzday partay - sebutan yg konon urban


Tahun ni nasib baik ade la jugak even sbnr nya xpernah kisah pon celebration ni..


Aku baru je smpi umah lepas sambut triple buzzday celebration ngan family mertua aku td.
So September 'baby' dalam family ni ade 3 org termasuk aku..
Aku ni kalau org bagi hadiah bukan xappreciate tp kerana terlalu appreciate kadang sampai sayang nak buka hadiah..
Paling terkilan hadiah yg aku pernah dapat masa darjah 2..
Masa tu xde la bijak sangat pon cuma dapat nombor 3 dalam klas je..
Tp dapatlah naik pentas amik hadiah..
Dan smpi hari ni aku xpernah bukak langsung hadiah tu sampai aku rs maybe hadiah ti dah terbuang masa kemas2 umah seri kembangan sana..
Aku xpernah tau pon ape isi dia sbb masih berbungkus rapi..
Hadiah kawin?
Lepas 6 tahun baru bukak abis suma..
Pelik?
X lah..
Biasa je tu..
Hahahahahahaha....

Btw...
.
.
.
.
.
.

No comments:

Post a Comment

Followers