Saturday, September 3, 2011

selamatkan diri!!!

senjata yang ditakuti budak2 kecik..


assalamualaikum pembuka bicara..
lama xbukak blog (salah sndr) maybe cik friza n nilam nini boleh kasi jawapan kenapa aku lama xbkk blog ni..
so kire aku lepas tgn la yea nak kasi jawapan (boleh ke?)
hari ni aku teringat satu kisah zaman kecik2 dulu..
maka aku nak memulakan ceritera zaman kanak2 dulu..

masa kecik2 yang xberapa kecik dulu aku mmg kaki mengusik adik aku..
menjadi satu kepuasan bila dengar adik aku merengek sbb kene kacau..
tp menjadi satu trauma la pulak klu adik aku mula menangis..
masa tu mula la adik aku akan mengadu (tgk sape ade rumah, klu mama selamat sket la, klu big boss masak aku)
taktik yg aku selalu gunakan klu dah terjadi perkara sebegitu adalah semayang..
yea tau pulak aku ingat tuhan time tu..
biase nye klu usikan aku tu xmelampau-lampau, adik aku nangis kejap je..
jd semasa aku semayang tu sempat la adik aku berenti nangis dan aku xde la kene bantai..
tp kadang2 xjalan jugak..
klu dah nasib aku xbaik lps je semayang tu mesti kene libas punye..
nangis??
mesti la tak..
aku hero kan..

skang masing2 dah besar xde la sape main usik2 lg..
klu usik2 konfirm bkn rotan yg naik..
sepak terajang suma boleh naik skali..

No comments:

Post a Comment

Followers