Friday, February 4, 2011

demo loni x supo mulo....

muka masing2 jambu je.... terutama muka aku la kan....


nak kejar blog post sebanyak 200...
mari menulis secara agresif...
baik gmbr ni aku jumpe dlm fb...
kenangan terimbau lagi....
ceritanya?
ini lah team dikir barat ms aku form 2...
time ni la aku tgh menunjuk bakat bermain alat perkusi (smpi dpt kakak angkat)
tp kaka angkat aku dah kawin okay...
jgn gosip2....
mencabar owh dikir barat ni sbb ms ni aku kene ingat byk step dan rentak bermain perkusi..
tp aku mmg minat...
ckp je suh main lagu mcm mana...
mesti aku semnagat punyer...
aku still ingat lirik lagu dikir yg ktorg reka sndr...

kami pelajar pmr dua empat...
berdkir barat kami sembahkan....

2 baris cukup kot...
bkn ade melodi pon nak nyanyi...
dan usaha ktorg sgt2 berhasil sbb ktorg juara mlm tu...
dgn sorakan dari penonton2 yg mmg jangka ktorg mng (feveret kan ktorg)
maka dari situlah jugak pasukan dikir barat skolah tertubuh...
presiden nye bkn aku sbb kadim lebih berkelayakan pegang jwtn tu...
aku?
jd ajk pon bolehla.....

No comments:

Post a Comment

Followers