Wednesday, May 26, 2010

selipar jepun

klu xnak selipar kene curik boleh la kasi praktik ini mcm..... hahahaha... dulu kat asrama selalu wat mcm ni...


ada sekali aku g masjid india untuk semayang zohor....
br lps jln2 kat area sana sbb ms tu rya dah nak dekat...
so aku shopping la jwpn nyer....
seperti biasa klu g masjid org akan letak selipar mcm2 punye stule supaya x kene curik...
aku pon yg berpengalaman dicuri selipar ni turut serta dlm acara menyusun selipa secara pelik...
sebelah kat tempat lain..
sebelah lagi kat tempat lain...
alih2 datang la seorang pakcik entah dari mana....
dia nmpk kelakuan aku yg xsenonoh tu...
maka dia pon sound...

dik ni rumah Allah, bukan rumah pencuri

aduh kene sebijik...
baru la aku sedar aku selama ni salah sangka...
nak semayang pon selalu was2 pasal selipar kat luar...
maka sejak tu aku dah xkesah dah...
selipar klu kene curik nak wat mcm mana....
redha aje la....

3 comments:

  1. tu laa..yg mencurik akan dapat balasan..tp bukan seme kaki copet..ada kes..pakcik den..pegi pakai slipar lain..balik selipar lain..lupa selipar mana satu dia pakai pergi masjid td..adeh....kena letak nama pasnih kt slipar dia.. ;)

    ReplyDelete
  2. adat bila pegi masjid..mesti selipar kena pau..

    adik aku punye kisah, pergi masjid pakai selipar buruk je..balik masjid pakai selipar cantik..dah tu je yg tinggal..katanya..hehehe

    ReplyDelete
  3. black pinky : slipar sm ngan org itu la jdnye... br jadi inggu nih... hehehehe

    kejora : best tul.. nak ikt adik ko la... slp2 dpt crocs pulak aku nnt... hehehehe

    ReplyDelete

Followers