Tuesday, April 13, 2010

alahai road tax....

ape la nasib asyik nak hadap road block je nih...


malam sabtu yang malang...
aku kuar ngan boy ke cineleisure yg skang nama br nyer e@curve..
aku rs xspd pon nama br nih...
ttb selama aku kuar kat situ xpnh nyer pon kene tahan polis...
dan mlm yg malang itu aku ditahan polis...
puncanye?
sbb road tax aku pudar beb..
xleh nak nmpk dah pon tulisannyer....
bkn salah aku sbb aku punyer road tax mmg hidup ag...
maka abang polis menyuruh aku berhenti tepi...
aku xsalah maka aku pon menjawab soklan yg dikemukakan dgn lancar smbl cuba memberi jaminan aku bwk salinan road tax yg asal...
hampeh xjumpe pulak....
maka aku jwb la kat abg polis klu nak check komputer pon aku xkisah sbb aku dlm kebenaran (btl ke ayat aku nih?)
polis yg puas ht dgn penjelasan aku kasi la aku lepas...
dijadikan cerita aku blk ke unisel...
kene thn lagi....
kali ni jpj pulak....
aduhai ape la nasib....
cuma bezanye aku dah prepare sbb aku dah jumpe salinan asal road tax...
dgn lebih tenang aku mntk maaf kat jpj smbl menghulurkan salinan berkenaan..
yes lps jugak...
yg xbest nyer aku kene mengharungi hari2 selama beberapa bulan nih dgn road tax yg pudar sblm road tax aku benar2 mati dan dapat di tukar baru....
mntk2 la selamat sentiasa...

2 comments:

Followers